Sidor

lördag 22 oktober 2011

Weekend i Ramfall och bilder på vårt lilla rödhåriga troll:-)

Startade fredagen med en powerpromenad i 1,5 timme med goa Emelie! Nu kör vi håååårt!! Sen blev det en snabbfika med Petra och Elins kompis Charlie (ja, Petra är ju min kompis också såklart:-))
Vid 14-tiden bar det av till Ramfall! Förutom ett kort stopp i Jönköping med fika med bästa Cilla, så streckkörde jag och Elin till Tranås igår. Dök upp hos farmor Maj-Britt i Ramfall vid 18-tiden, då hade Jonas och Sara redan kommit dit (de har varit i Örebro)! Det är något med luften häruppe på höglandet...vi däckade i säng kl 21...och sov till 8 imorse (jaja, jag fick dessutom sovmorgon och sov vidare till 09.30..helt sjukt skönt!!). Slappade hela förmiddagen, men kl 13 snörade jag på mig joggingskorna och drog på powerwalk med Elin! Njöt ordentligt av höstluften, superskönt!


Farmors hus

Då så, då har vi äntligen fått ett utkast av bilderna vi tog på Elin för några veckor sen! Nu ska vi välja ut 4 st av ca 80 bilder...sjukt svårt!! Här kommer några kopior direkt från webbsiten!  Fina va?


 


Ikväll har vi haft myskväll hela familjen, framför brasan!! Värmen har pajat i hela huset, så brasan är igång heeeela dagen! Myyysss!!

å just det ja, jag är förkyld:-(, skit också!!

Men då så, det var nog allt för ikväll, önskar er alla en skön lördagkväll och fortsatt härlig helg!!

Over & Out
Veronica

1 kommentar:

  1. Så underbart söt hon är, lilla goa fina Elin! Tråkigt att höra att du är förkyld :-( Kram Caroline B Svala

    SvaraRadera