Sidor

måndag 3 oktober 2011

Vägen till framgång...

Jävlar i havet...det är inte så lätt att få allt på plats i den här bloggen vill jag lova! Det är en hel vetenskap. Lägg på att jag måste hålla ett vakande öga på min härliga lilla tjej som numera ålar (inte kryper, nej sånt håller vi inte på med) runt i hela lägenheten, så det där med tid att tänka finns liksom inte riktigt!

Finns några saker kvar på önska-listan innan bloggen ser ut precis som jag vill, men SEN...så kommer den FANTASTISK!!
Ni har väl inte missat att jag redan har nästan 800 besök...på en vecka! Utan att ha lagt speciellt mycket energi för att "ragga" läsare! Tack alla goa vänner som tittat in! Nu är det bara att öka:-)

På schemat imorgon står Powerwalk och Babyrytmik (Elins favvostund i veckan)...utöver det kan ALLT hända...to be continued

Over&out
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar