Sidor

tisdag 4 oktober 2011

Human baby cleaner

Seriöst! Det finns ju allsköns livsförenklande produkter idag...Linas matkasse, Rut-avdrag, fönsterputsare, kemtätt från dörr till dörr mm mm mm! Jag tror jag har hittat en till! Ni som känner mig vet att städning inte är min starka sida.
MEN...sen någon vecka tillbaka har jag kliniskt rena golv! Bra va...Varför undrar ni!? JO, Elin ålar ju runt som värsta städmoppen och drar av allsköns skit på kläderna. Visst kläderna blir skitna, men det är roligare att tvätta än att städa. Så jag tänker så här..Jag lägger Elin strategiskt runt i lägenheten , tar på henne ett härligt statiskt plagg och sen är det bara att locka runt henne i lägenheten, och VIPS, när dagen är slut är det rent golv...Bra va?? Kanske kan hyra ut henne också, med RUT-avdrag såklart!

VAd tycker ni? Har jag en affärsidé här??;

1 kommentar:

  1. Toppenbra ide! Att ingen kommit på det! Funkar det med berusade "stora" barn oxå tror du? Jobbigt att byta kläder på dom i onyktert tillstånd förstås.......
    Kram Inger

    SvaraRadera