Sidor

tisdag 4 oktober 2011

Future star

Alltså...jag kanske ska lägga om taktik och istället börja gilla den där Gunilla i Svenska Hollywoodfruar...kanske kan lära mig lite av henne??
Elin formligen ÄLSKAR babyrytmiken, tror fan (hoppsan en liten groda där) det bor en liten stjärna i henne. Hon älskar musik och dans..får nog bli lite extra peppning i god tid så det blir en liten barnstjärna i familjen!! Det var ju min dröm att bli stjärna när jag var mindre, så jag får helt enkelt föra över mina drömmar på henne!! Bra va!!??

Goooo Gunilla!!...eller inte;-)?!


Elin i centrum...såklart!
Tack goa mammakompisar för idag! 
KRAM o Godnatt



3 kommentarer:

  1. Precis zom gunilla:-) du ville bli en stjärna.nu blev det inte riktigt så..så får elin helt enkelt fixa det:-)

    SvaraRadera
  2. Kom o tänka på veronica vermont....:-)

    SvaraRadera
  3. Haha Annette! Precis vad jag tänkte på! Vad var det du skulle heta i vår supergrupp då:)??
    Kram

    SvaraRadera