Sidor

onsdag 12 oktober 2011

Sorry!!

Hallå igen! Jag har ju lyst med min frånvaro i dagarna två, men jag har ju känt mig lite krasslig och dessutom faktiskt lyckats ha fullt upp...busy me:-) Igår började jag med en dunderkur Echinaforce, så jag hoppas att den börjar kicka in ordentligt så den förkylning som jag känner vill bryta ut, håller sig borta!! Vill ju INTE bli förkyld nu innan mässan, längtar jättemycket!!
Sova i egen säng, ingen som väcker på natten, inga bebisskrik...och HOTELLFRUKOST!! Halleluleja!!!


Kommer att längta ihjäl mig efter mina goingar hemma, men jag måste erkänna att jag kommer att njuuuuta också! Sen att man ska upp i ottan för att hinna till flyget...det får man bara ta!

Ska ju jobba med mina goa fina kollegor på jobbet, och vi har redann lagt upp en plan på hur vi ska mysa ihop på kvällarna! Hotellet ligger ju i Älvsjö så det är ju inte mitt i stan direkt, så vi håller oss på hotellet! Vi har bokat IDOL och vinkväll på fredag om jag förstår det hela rätt! Passar mig som handen i handsken!! Härligt!!

Idag har jag äntligen fått beställt det där startkitet med BareMinerals-smink..ÄNTLIGEN..typiskt mig och ta 3 veckor på mig att bestämma mig:-),,,undra om jag kommer att se så snygg  och ung ut som jag tror när jag använder det där sminket, hahaha!!


Jo just det, igår var det babyrytmik igen..lika kul som vanligt! Men spontanfikan med babymammorna efter var ju bara bäst..herregud vad vi skrattade!! Tack för det tjejer, ni är bara bäst!! Hahaha!!

Okej det var nog allt för ikväll...NEJ förresten! Imorgon är det utförsäljning på butiken Kastellgatan.com (hörnet plantagegatan/nordhemsgatan) igen, denna gången säljer de Diesel! Öppet tors, fre, lörd! Ska bli spännande att se vad som finns! Återkommer imorgon!!

Go'natt







2 kommentarer:

  1. Bare Minerals är verkligen bra!

    SvaraRadera
  2. Blev du snygg och yngre? kram Caroline B Svala

    SvaraRadera