Sidor

onsdag 5 oktober 2011

TACK!!! - 1000 besök

Men herregud!!
Jag satte in besöksstatistiken för en vecka sen! 1000 besök sen dess!! Helt sjukt! Va kul! Bara genom vänner och facebook! Har inte ens börjat "mammablogga" och "marknadsföra" mig själv! Ska bli kul att se vart detta barkar!
Klicka gärna på "Like" knappen till vänster eller ännu hellre...kommentera! Superkul att se hur ni reagerar på inläggen!

Idag har vi hunnit med en hel del! Startade med en powerwalk med barnvagnarna kl 10 i ca 1,5 tim! Sedan mötte vi upp Petra och hennes lilla Charlie och åkte till Allum köpcentrum!

Det blev trots allt några inköp, men jag höll ganska väl i plånboken...Ett par leggings till mig och 2 par coola haremsbyxor (på rea, we like) och en body till Elin på KappAhl!
By the way...jag MÅSTE gå en fotokurs, tar helt crappy bilder! Lovar bättring snart!


Väl hemma storstädade jag! Jag som tidigare skattat lite hånfullt (överdriver lite här Cathrin ;-)) över de som har barn som är rädda för dammsugaren, fick vad jag tålde idag! Elin GALLSKREK så fort dammsugaren gick igång! Som den effektiva och "känslokalla" mamma jag är (;-)) så slängde jag upp henne i babyselen på magen och fortsatte! Det hjälpte föga...Tårarna sprutade och snoret rann på min stackars lilla tjej, men skam den som ger sig tänkte jag! Ja..det blev väl kanske inte prefektioniststädning...fort gick det, för till slut fick jag ju halvångest över hennes gråt, så jag rafsade över det fort! Herregud..tänk om hon får men för livet och kommer att hata städning i hela sitt liv...dumma mig!!
Elin säger Nej Tack till dammsugar´n!!


Har ni haft barn som var rädda för dammsugaren? Hur gjorde ni? Har ni tips?

1 kommentar:

  1. Hej på er sötnosar, så roligt att du går all in med bloggen och kör stenhårt. Duktig är du också, massa rolig läsning har jag tagit igen efter mitt lilla break. Ella har också storlek 80 så inga kläder då inte )=

    Snart dags för mässa, det ser jag fram emot, ska bli sååå roligt. kram till dig och söta Elin

    SvaraRadera