Sidor

onsdag 26 oktober 2011

Tjejmys, Rosa bandet och rea!

Men halloj igen!
Puh, äntligen somnade min lilla snutta...herreguuuud vad segt det är när man verkligen vill kunna sitta lite ifred...precis som att hon känner det på sig och bara vägrar att somna!  Ikväll hänger jag och Elin själva, J är i Eskilstuna!
Men nu har jag bullat upp mig i soffan med en fruktsallad och kollar Bröstcancergalan...det där inslagen om rekonstruktion skulle jag kanske inte ha tittat på...SKA DE TA EN KOTLETT FRÅN LÅRET??? BLÄ!!! fast jag ska ju inte få ett helt nytt som hon, så det blir nog inte samma...hoppas jag!! Vore väl bättre om de tog lite "kotletter" från magen, den ska ju ändå bort;-)

Hörrni, imorgon, fredag och lördag kör Kastellgatan.com rea igen..denna gången på Ex Rare, Nolita, Rabens saloner! GÖTT!! Skynda fynda!, Herr, dam o barn!! Ligger på Plantagegatan! Kan alltså bli lite shopping ...igen, aj då!

I övrigt så är jag gryyymt avundsjuk på alla som ska iväg till varmare breddgrader snart...hell bell vad kallt det är nu, buuurrr!! Jag vill ockås till värmen!
Men jag nöjer mig med en liten tripp med MFK (Min Fina Kille, ni vet)...hoppas att han har nåt kul i bakfickan i resväg....en stilla vädjan;-)

Nä, vet ni vad...jag har deppat klart kring cancer, vi kollar galan som ett "nöjesprogram" istället!! Men visst är det tungt att se alla fruktansvärda situationer.....Glöm inte att skänka en slant..om ens bara för att vinna bilen:-)
Notera vårt "rosa tema"..hihi


Over & Out från Stigberget
Stor kram
Veronica (och Elin "tungan rätt i mun" Örnmark;-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar