Sidor

måndag 10 oktober 2011

Vera-beda i La-La Land

Jag gjorde det!!! Kom hem helskinnad från Ullared! Sveriges La-La-land! Det var faktiskt riktigt kul! Röda faran eskorterade ner mig, Emelie och Elin vid 9 tiden, så vi var framme vid 10...och stannade till kl 16...helt sjuuukt länge, haha! Såg inte någon av de "berömda" kändisarna...letade väl inte heller direkt, jobbade mest för att undvika avslitna hälsenor mm, så kallade kundvagnsskador:-)

Hur som helst, det blev en del shoppat...som vanligt

Här ser ni skörden:-)....och hörrni....var beredda på en chock...


JAG har köpt OnePiece-kopior..hahahahaha, tur man har en kille som vågar bjuda på sig själv;-) Är vi inte snygga?

Tack för e kul och supermysig dag Emelie...du är förlåten för att du lurade på mig Onepiecarna...hahahaha, de var as-sköna!

Over&Out från Stigberget, gonatt

6 kommentarer:

  1. Så "söta" ni e! Fick inte Elin nån?
    Kram inger

    SvaraRadera
  2. hahha, så söta ni är. fanns det mycket bra till de små eller gick du all in onepice =)

    SvaraRadera
  3. Caroline...jo det fanns en del, men det kändes som att nästa år kommer man hitta mer! Var ju ute efter overall och de var asfula..säkert superpraktiska, men praktiskt väntar jag med tills hon börjar dagis;-)..hihihihi;-)
    Skämt åsido, nja..tyckte nog inte att det var ett sånt paradis som alla säger om jag ska vara ärlig:-) Kanske hade otur?

    SvaraRadera
  4. Så fina! Varit på Ullared tre gånger i mitt liv. Tveksamt om det blir en fjärde... Kram Caroline B S (väl bäst att skriva eftersom det verkar finnas fler Caroline :-)...)

    SvaraRadera
  5. hihi, om du frågar mig så handlar jag aldrig annat en tights, strumpor, underställ, vantar och sånt som slängs bort. overaller, jackor och annat ska vara snyggt och hålla tätt.. jag hade inte velat ha en overall från Ullared då vill inte Ella heller det.. hahah(hur dryg låter inte jag då) ses i morogn.. kram

    SvaraRadera
  6. Preciiiis Carro, håller med dig!!!!handlar verkligen ALDRIG kläder till mig själv där!! Syns imorgon!

    SvaraRadera