Sidor

måndag 24 oktober 2011

Usch vad ytlig man är egentligen....

Alltså...ibland blir man påmind om att man faktiskt ser på världen med lite väl ytliga ögon! Härhemma går man och funderar på diverse sätt att se mindre trött ut, smink, krämer, operationer mm...Herregud...vad fan håller vi på med???
Det finns ju betydligt väsentligare "problem i världen! Jag är den förste att erkänna att jag alltsom oftast väljer den enklaste vägen, den med skygglapparna, de skygglapparna som inte riktigt låter mig se att det faktiskt finns svält i världen och att det pågår krig runt om oss och att hemlöshet faktiskt existerar och inte bara drabbar narkomaner och alkoholister.... Jag får skärpa mig! Se talande exempel här, all heder till honom, och hans fantastiska mamma!!!


Over & Out från en något ödmjukare Veronica 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar