Sidor

lördag 29 oktober 2011

Loney Dear, Shopping (igen) och Så mycket bättre

Alltså...herregud vilken ära att få se en sådan här musikkonstnär! En verklig upplevelse i Hagakyrkan igår! Gå och se så fort ni får en chans! Loney Dear är en udda musiker, lite egen, men guuud va cool alltså! Killen sjunger och spelar och samplar sin musik...samtidigt...LIVE!!! heeeelt sjukt bra!!



Så att ni hänger med, så var alltså min gamla (inte i ålder alltså utan i tid) fina vackra väninna Cilla här från Jönköping! Hennes stora idol Loney Dear var här och hon hade biljett till oss! Se ovan klipp från i somras!
Efter konserten drog vi vidare till Ritz och drack drinkar och skrattade, MASSOR!! haha! Mammor på stan..vi var trötta kl 01.30...har legat av oss på några år...orkar ju inget, haha! Blev alltså ingen danskväll för oss, men jag får öva mig för hon har utlovat en hejdundrande dansa-hela-natten-natt/kväll i Jönköping snart! Det ser vi fram emot!!



Idag var det stadstur som gällde, så vi snörade på oss goa dojjor och åkte ner på stan! Herreguuud va vi gick!! Shoppade faktiskt inte ihjäl mig..lovar, men kunde inte hålla mig ifrån att köpa supersöta Elinkläder på H&M!!


Håll mig dock från shopping i Tessiebutiken..han som äger den är verkligen lite fööör mycket ibland alltså! Hade också velat ha ett par MC-boots..men fan de är ju svindyra!! Det klarar inte en mammapengalön, få spara på cool-mamma-faktorn där!

By the way...ni har väl inte missat min fina vän Cillas fina tavlor..Elin fick en ny igår..Sååå fin!! Visste ni att Elin betyder strålande, lysande? det visste inte hennes föräldrar...;-)! Ska fixa visning här på bloggen framöver!! Fantastiska tavlor, hon borde sälja!


Hörrni, Så mycket bättre då, vad tyckte ni? Ingen hit ännu va? Lena Philipsson var ju ett SKÄMT!!! E-Type och Eva var bäst i mitt tycke och Timbuktu var också bra...och kanske lite Laleh också...Jomen det är ju ett bra underhållningsprogram iallafall...! Blir nog att köra på det framöver:-) Lördagkvällarna är räddade;-)! Idag körde vi mat via takeaway på Manana..GÖTT!!!

Kram på er!
Veronica

1 kommentar:

  1. Den kjolen har mitt troll också, så jäkla söt! Lena är ju Lena, hon kommer göra alla framträdanden så tror jag.. haha. Tycker timbuktu var grym!

    Hoppas kvällen är trevlig kram

    SvaraRadera