Sidor

måndag 17 oktober 2011

Shoppiiiing!!! Såklart

Kunde ju såklart inte hålla mig från shopping...jäklar också! Det var ju lite fusk...de hade ju kläder för vuxna också...livsfarligt!
 Jackan jag INTE köpte (men fortfarande drömmer om...

 Mästerhopparen Inger!! Svart bälte i shopping Linda kommer som god tvåa:-)

 Ett tu tre så hade jag köpt en klänning..OCh bokat ett klädparty... vad hände där?


ett par handledshandskar...ett måste på var kvinnas hand


Då så...över till Elins skörd. Gjorde suuuperfynd i Nova-montern


Body med passande namnet "Eld i Baken"


Lundmyr mössa

 Fler bodys


En sångpåse..fantastiskt!! Passar perfekt för sångstunder med mammagrupperna!!


Sist med inte minst...en busig Elin som faktiskt verkar ganska nöjd med att mamma är hemma igen! Tungan rätt i mun:-)

4 kommentarer:

  1. House of Lola klänning har jag också :-) Kramisar

    SvaraRadera
  2. Hej, Hoppas du har det fint. Jag vill bara tipsa dig som har barn, om att jag har flera fina tävlingar i min blogg just nu. Bland annat kan du vinna en resesäng, wigglekart och presentkort. Du finner dem i min meny. Varmt Välkommen in till mig :)

    SvaraRadera
  3. Snygga kläder - särskilt klänningen ;-)

    SvaraRadera
  4. Hej Veronica! Nu har jag hittat hit :-). Underbara saker du shoppade, de där handledsvärmarna är jag grymt avis på...klänningen är jättefin. Inger visade upp sig i kjolen och toppen idag, snygga de med. Ha det, kram till dig och lilla godingen Elin från Brittis

    SvaraRadera