Sidor

torsdag 6 oktober 2011

TÄVLA OM BILJETTER TILL UNDERBARA BARN MÄSSA I STHLM!!

Tänkte du gå på UnderBARABARNmässan?

Jag har fått äran att lotta ut 4 st fribiljetter till UnderBARABARN-mässan Stockholm (Älvsjö) nästa helg (14-16 oktober)! I samarbete med LIBERO www.libero.se lottar jag nu ut 2 biljetter till två lyckliga blivande vinnare!


www.underbarabarn.se

Så här gör du för att vinna!
Skriv en motivering i kommentarsfältet om varför just du ska/vill vinna biljetterna och länka till min sida http://bubbelmorsan.blogspot.com  i din blogg, så är du med och tävlar om biljetterna (värde 280:-). Jag länkar tillbaka till din sida när jag går igenom bidragen!!
På onsdag morgon presenteras vinnarna, så senast tisdag (kl 24.00) vill jag ha ert bidrag:-)

Jag skickar 2 st biljetter så att ni har dem i god tid inför mässan! Vi syns där!!

Jag har stått i Liberos monter i flera år, så också i år! I år har Libero i vanlig ordning hand om den fantastiska sköthörnan plus att vi har en härlig monter såklart!
Det är en kanonrolig mässa med massa matnyttigt för småbarnsföräldrar! Här finns unik shopping till bra priser, produkter och tjänster som du känner igen och nyheter som du aldrig tidigare skådat! Här finns en uppsjö av produktlanseringar, mässerbjudanden, kunskap och mycket mycket mer!
Barnen har massor att göra och scenen är fyllt av välkända talare och barnens favoriter!!

Lycka till gott folk, Go for it!!
KRAM

1 kommentar: