Sidor

lördag 8 oktober 2011

MAGISKT

Vilken dag!!
Morgonen startade med att Elin sov till kl 8 ...halleluja!!! JOnas och Sara kvistade ner till babysimmet och jag fick lite skön ensamtid!
Lägg på en magisk frukost när de kom hem...ljuvligt!
Sen bar det iväg på klippning hos Jonatan på Eriksberg...våra gamla hoods! Han är sååå jäkla duktig, nöjd som vanligt!

Sen kommer det bästa! Jag tränade Bodycombat! SJUKT jobbigt, men sååå kul, kommer inte kunna röra mig imorgon, var helt syfärdig efter passet! Men trots alla powerpromenader och spinningpass, så hade jag glömt att det finns få saker som slår ett riktigt pressande pass på gymmet! SÅ KUL!!!!..gör man dem dessutom på en fredag eller lördag så är man ju liksom extra förtjänt av god mat och vin...eller hur!

Men det var inte slut där...när jag kom hem öppnade vi en flaska cava och mös lite innan middagen, alla fyra (ja, Sara o Elin drack ju inte cava föstås;-)!


I ugnen puttrade en lammstek och när den vilade efter ugnspasset, så fixade vi smör coh chevreslungade rödbetor! VBK gjorde såsen...och vilken sås då...herregud, vem fan behöver gå på restaurang, det blev sååå gott!



Nu ska vi se på en Irene Huss film!

Over & Out från Stigberget!

KRAAAAMMMM

2 kommentarer:

  1. Sjukt nice livet är :) det är ni värda så klart!!
    Linda V

    SvaraRadera
  2. helt udnerat!! man ska bannimej njuta av det goda i livet. Säg till när jag kan lägga till dig under mina bloggar, har fattat det som du inte vill bli publicc än?? kram

    SvaraRadera