Sidor

måndag 28 november 2011

Ullared, sopplunch, Show, All-in, kalas mm

Ojojojojojoj, va veckorna flyger fram!! NU är det måndag igen och en hel del har hänt sen jag bloggade sist, har verkligen legat av mig!!

JO, Ullared då...vilken skillnad att åka utan barn! Riktigt kul faktiskt! Hittade lite kläder till Elin, lite julgrejer och som vanligt lite hushållsgrejer. Men mest köpte jag leksaker till Elin. DAMN, vad mycket man får för pengarna därnere! Jag kan verkligen rekommendera! Men vissa är ju helt otroliga i sin shopping! de kommer med lassvis med leksaker, hur mycket får deras ungar egentligen. En tanta kom med 2 kundvagnar med vara leksaker...HELT sjukt! Hade räckt till halva Somaliens ungar!
Jag åkte med min gravida svägerska Emma. Hon var ordentligt mör efter 5 timmar på Ullared:-) (jag mé)

På fredagen var vi hembjudna till Madeleine o lilla Selma i mammagruppen och träffade alla kompisar! Herregud vad stora de har blivit! Killarna både står och går (med hjälp)....tjejerna satsar på snacket istället:-). Härligt med lite sopplunch i höstrusket!

På kvällen bar det iväg till Kungsbacka för att se efterlängtade Anna Mannheimer och Peter Apelgren! Lämnade Elin till mormor o morfar och tog pendeln med Lena o Robert! Vi började med käk på Tio Pepe, kalasgod mat! Eftersom Elin haft den "goda" smaken och vaknat kl 05 på morgonen var det en mör Veronica som istället för vin beställde en drink till maten (allt för att inte somna)! Haha, sen gick jag All-In! Showen var askalas-urkul!!


När showen var slut bestämde vi oss för att "göra" Kungsbacka...o jäklar vad det gick bra! Vi hade så jäkla kul!!!! Längesedan jag hade så urbota kul! 
Vi återupplivade gamla hotshots-trenden (som tydligen är jäkligt inne nu...been there done that)...då gick det ännu bättre:-) se nedan! EFER dom körde vi ytterligare ett drinkrace....


Hittade lite bilder i telefonen...hjälp!


Tack Lena och Robert för en kanonkul kväll jag sent ska glömma! Det behövde jag!!
 TACK TACK TACK för att ni bjöd på er själva go' vänner:-)

Vaknade på lördagen utan ett spar av baksmälla, jippie! Efter en god frulle, så hämtade vi Elin hos mormor och drog iväg på 10års kalas hos fina Olivia: Mysigt! 
Lördagkvällen spenderades i soffan med thaimat och godis:-)

Idag fyller min Jonas 43..(vilket lammkött jag är:-))! Jag spelade god hustru och hade fisksoppan klar när herrn kom innanför dörren. NU blir det hälsosam turkisk yoghurt med färska bär och choklad:-) Grattis JONAS!

Det var allt från Stigberget för denna gången! Hörs snart
Godnatt:-)

Veronica

1 kommentar:

  1. Vilket fin kort på oss alla fyra! NOT
    Men jädrar vad kul vi hade, det var längesedan vi gick all in.

    Puss o kram
    le

    Lena

    SvaraRadera