Sidor

söndag 6 november 2011

Ska hockey vara livsfarligt? Indiantjut, Giftasdrömmar och MTV galan

Men halloj!

Måste bara avreagera mig på dessa JÄVLA idioter som gör hockey till en livsfarlig sport! Fy faaaan! Såg ni tacklingen på Magnus Kahnberg igår! Helt sjukt hemskt! Tänk att sitta som anhörig i publiken eller hemma framför TV:n och se sånt där! Jag hade DÖTT om det hände min bror! Kommer ihåg när han fick näsan avslagen, det var i en liknande situation tydligen (vad vet jag, är ju inte SÅ insatt som jag borde kanske), den gången gick det bra, men det är skrämmande vad som KAN hända!
NI som inte sett, se nedan länk! Bort med dessa idiot-tacklingar en gång för alla! Låt dårarna förlora rejält med pengar...%-ellt höga löneavdrag (i förhållande till vad de tjänar) X hur många matcher de stängs av..det ska SVIDA!!!


Som en liten krya-på-dig hälsning till Kahnberg och hyllning Frölunda Indians (mest till lillebror/farbror Mikael såklart), så har Elin gjort en egen Indian"tribute":-) Lyssna och njuuuut!



Såg ni inlägget om min dröm på Facebook!? Helt sjukt, har inte drömt så tydligt på flera år! Jag sprang runt som e dåre för att hitta min borttappade D&G väska som innehöll allt jag behövde inför mitt förestående bröllop  som skulle gå av stapeln ca 1 timme senare...parfymen var viktigast! Sprang runt för att hitta en information som kunde ropa ut min förlust i högtalarna! Mina fina vänner fanns runtom hela tiden. Lille och Långe-Linda hade fyllt läpparna med restylane och såg ut som ankmunnar båda två, så de gick mest och tjattrade om det...brydde sig inte allt om min väska...Anna o Lena och Linda Vimurs sprang runt med mig, hahaha! Allt var superdetaljerat och väldigt spännande och seriöst..vaknade helt svettigt (utan hittad G&G väska:-...men den låg kvar i garderoben)
Konstigt när drömmar blir så tydliga...har det hänt DIG?

NU har jag plöjt  några artister på MTV galan...men det är inte riktigt samma sak som det var på 90talet...eller hur?...Lady Gaga..är hon verklig?Haha! Justin Bieber...är inte han en bebis?

PÅ tal om musik, vad tyckte ni om Så ska det låta igår? Laleh..herre min je vad cool hon är!! Timbuktu har en speciell plats i mitt hjärta (precis som Petter förra året), så jag har svårt att säga annat än positivt om honom...de andra bidragen var mediokra! Men så är ju Evas låtar suveräna i orginalet också..svårt att toppa liksom!

LALEH Rules!!



I övrigt har vi hunnit med en fika med Johan, Alicia och Åsa och ytterligare en fika med Petra, Per och Charlie i deras nya fina hus, en storhandling och lite fix i lillstugan...den ska bli klar i veckan!!
Okej, det var nog allt från Casa Johansson/Örnmark idag

Ha en skön måndag

Over&Out

Veronica

1 kommentar: