Sidor

söndag 20 november 2011

En resa....

Från sorg till lycka


Låt mig ta med er på en resa ur livet! 4 år sedan, frisk från cancer, sugen på livet och galet kär...några månader senare... dramatiskt nydumpad av en man som gjort det till en sport att famla från famn till famn medans han hade en fru som han inte tänkt lämna. Utan tanke på vem eller vad han sårade på vägen for han fram med drömmar, löften och romantik! Utan förklaring stod jag helt handfallen och chockad och fattade absolut ingenting...förutom att jag var ensam och att han till slut valt henne och valt bort mig. Inte varför, ingen förklaring om vad som hänt, INGET. Precis då, den helgen var jag i Varberg, på Majas och hörde denna tjej sätta ord på min förtvivlan... Melissa Horn! Magiskt! Många tårar blev fällda till hennes första album!


Än mer magiskt är ju att fortsättningen på den historien var att min Jonas satt och fällde tårar till samma skiva..och till slut gjorde vi det tillsammans! När vi stött och blött våra historier ihop...så insåg vi att vi var mer lika än vi tidigare trott...
Vad som började med en fin vänskap, fortsatte i en ännu djupare vänskap och en härlig sommar med massor av skratt och spirande romantik! Romansen blev till kärlek, djup kärlek och resten vet ni..idag lever vi ihop och lilla Elin kom till! Som bonus fick jag fina Sara:-)

Idag lyssnar vi inte så mycket på Melissa, men har massor av minnen till skivan!
I fredags var vi i konserthuset och såg henne live igen...en resa i magi! Fantastiska Melissa!!

Kärlek!



Det var allt från Stigberget idag, snart kommer ett inlägg om veckan som gick!

Over & Out
Veronica




1 kommentar: