Sidor

torsdag 24 november 2011

ÄNTLIGEN!!

Vi har den senaste tiden haft det lite "turbulent" i familjen! Jonas har vandrat runt som en osalig ande och väntat på besked. Ibland har det varit positiva vibbar och ibland negativa..Upp o ner och heeeela tiden olika besked...eller inga besked.
MEN igår, ÄNTLIGEN kom det. 
BESKEDET!! 
MFK (aka Jonas, aka Min Fina Kille) har slitit som ett djur för att få tillstånd att starta upp ytterligare en Mekonomenbutik och igår fick han äntligen OK!!
Som han har kämpat! Så sjukt duktig är han! I LOVE YOU.
Ungefär så här kommer det att se ut! (bild från nätet) Fint va!! 
Grattis Jonas o Jonas som ska starta detta ihop.


Det är de VÄL värda, de har pratat om det så länge! Det kommer bli fantastiskt roligt, men också slitigt! Tror att jag och Jonas fru Pernilla får tvinga till oss en semester innan detta drar igång, för det kommer vi nog att behöva, tror ni inte?
GRATTIS IGEN!

Idag drar jag till Ullared IGEN...kul va? Andra gången på två månader, helt sjukt:-) Jag och svägerskan Emma åker i eftermiddag. Denna gången blir det julklappar och gardiner. Hoppas att det inte är FÖR mycket folk..orkar INTE!!
Återkommer imorgon med resultatet av shoppingturen, nu måste jag skriva lista:-)

Hej så länge!
Veronica


2 kommentarer:

  1. Du skulle ju till Knullared sa du till mej!

    SvaraRadera
  2. Man hör vad man vill Lena;)

    SvaraRadera