Sidor

tisdag 1 november 2011

träning, plankan och tid för eftertanke..

Oayaahh, jag har äntligen kommit iväg till gymmet igen! Ja, jag har ju varit superduktig med promenaderna, men gymbesöken har lyst med sin frånvaro!! Igår körde jag spinning + core, en riktig genomkörare!! Hääärligt!! Träningsvärken har börjat smyga sig på, de övre magmusklerna fick sig en rejäl omgång igår:-) Och vågen börjar pilla nedåt igen, ihaaa! 4,5 kilo kvar till mål!!!

Kolla Elin, hon gör plankan 1000 gånger bättre o snyggare än sin mamma:)


Mitt lår...nej, dagens middag:-)

Idag vankades det kassler och ostsallad, GIstyle! Gött. Efter en rejäl powerpromenad med Emelie, bar det iväg på mysig fika med Camilla och hennes suuupersöta tvillingtjejer, Ester och Sigrid, världens sötaste! Hon är grym Camilla...tänk att få två Elin...hjälp:-)

Väl hemma möttes jag av chockbesked om en väns exman som gått bort...Kanske inte världens finaste kille direkt...tror inte någon tyckte det, men det är alltid en tragedi när någon går bort. Min tankar går till Mira och hennes barn och nya familj idag! Nu kan det bara bli bättre!! Nu vänder det Mira!

Hörrni, ta hand om era nära och kära, kramas!!

Kram
veronica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar