Sidor

tisdag 27 september 2011

"Vronkan" tycker till...

Seriöst...nu har jag äntligen fått se det sista avsnittet av Svenska Hollywoodfruar! Nu är det dags att säga mitt. GUNILLA...Hon borde antingen avrättas direkt eller så får någon spärra in henne! Hon är ju för sjutton allvarlig störd!! För att inte tala om vad hon gör mot sin dotter...ren JÄVLA BARNMISSHANDEL!! Hon saknar motstycke, skyller på att dottern inte spyr av nervositet utan för att det är Jesus som hjälper dottern att spy upp slemmet som som gör att hon inte kan sjunga. Jag blir så vansinnigt förbannat! HEEELT sjuk i huvudet! TV3 måste agera...snart, för dotterns skull!
Ful är hon också!! BLÄ för Gunilla säger jag!

Många stör sig även på Isabel, men det är ju för sjutton en smart tjej! Hon driver en blogg och har en klädkollektion att ta hand om och varje uppseendeväckande ord hon säger ger ju press, besök till blogg och försäljning! Smart! Hon spelar dum blondin, men jag tycker hon är riktigt kul! Dessuton har hon clownskräck, precis som jag. Förstår inte vad som är så roligt med dem, de är bara otäcka! Usch för clowner!!
Dessutom är hon snygg och gift med en av världens bästa Dj´s! GOOO Isabel säger jag:-)

Det var det...gött att skriva av sig lite:-)

1 kommentar:

  1. Är jag den ända som missat denna omtalade Gunilla? Nu blir jag ju tvungen att kolla upp henne. Misstänker att jag kommer bli en aningens upprörd.Men Veronica jag måste hålla med om att hon är ful. Häxvarning skulle jag påstå. Trevlig blogg du fixat gumman!

    SvaraRadera