Sidor

onsdag 21 september 2011

Tröööttt

Usch va seg jag är idag... känner inte för att göra någonting! Måsta skärpa till mig och knalla ut på en powerpromenad iallafall!
Hursomhelst jag måste tänka till lite med det här med bloggen, 1 oktober är det storpremiär! Måste hitta på lite kul rubriker och ämnen att prata om!

De här rubrikerna tänker jag mig:
Familjen AB
Hem&Inredning
Baby/Barn
Garderoben (kläder)
Tävlingar
Skitsnack
I mitt huvud
Pryttlar
Vronkan tipsar
Sist men inte minst så smäller vi av punkten: Dagens bra-att-ha uttryck ( typ; jävlar i havet, grejer till båten...;-..nyttiga uttryck att plocka fram när vanliga styrkeord inte räcker till helt enkelt)

Vad säger ni om det...nåt annat ni är sådär sinneslöst intresserade av som jag kan bringa klarhet i:-)??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar