Sidor

torsdag 22 september 2011

Smygpremiär

Tänkte våga mig på en liten smygpremiär på bloggen i helgen...hjälp!! Har ju haft en liten lucka i bloggen pga av att jag övervägt om jag ska köra via någon bloggportal typ "min bebis" eller "mama", men jag kan inte bestämma mig så jag kör så här sålänge!

Idag blir det träning igen, spinning/core, Elin åker in på barnpassningen, det går suuuperbra! Kan verkligen slappna av när man lämnar in henne där, personalen är sååå duktiga och goa!
Igår nådde MFK (aka Jonas- aka Min Fina Kille) ett av sina delmål med vikten! Han är så jäkla duktig, 15 kg ner...fattar ni, sjukt mkt!! Några kg kvar så är han i hamn! Nu är det bara hans tjocka sambo som ska komma ur sin platå...jag har ju tappat ca 7 kg, men har 7 kvar! Det är förbränningsträning som fattas, så nu kör vi ännu hårdare!! Maten tycker jag nog att jag sköter riktigt bra, men skippar jag mina nötmellanmål och lite annan skit, så ska det nog gå!
Det SKA gå!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar