Sidor

söndag 4 september 2011

Vikt var det ja!

Hrm...det har faktiskt gått över all förväntan, ner 7 kg på 4 veckor! Bra va!! MEN...just nu är jag på någon slags platå och det händer INGENTING!!! Astråkigt, men det är bra aatt hålla ut!! Finns ju en risk att man gör lite snedsteg (läs; been there done that;-))! Måndag är det skärpning igen. Följa menyer funkar skitbra. BTW så är det GI som gäller...den sk "rivstarten", dvs så lite kolhydrater som möjligt under några veckor. Ola Lauritzons kokbok följer vi, supergod mat och bra pepping! Nu jäklar. Men NI får peppa mig, så att jag inte ballar ur vid motgångar!
Utöver detta så kör jag och några mammor powerpromenader m barnvagnarna 2 ggr i veckan (upp o ner i slottskogsbackarna i en timmme, inkl mage, rygg och blandade hopp-övningar! Superkul o JOBBIGT! Sen blir det gymmet (spinning, bodypump, core) 2 ggr i veckan utöver det! Som lök på laxen går jag ju en runda varje dag med Elin...NOG FAN borde det räcka..ha??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar