Sidor

måndag 26 september 2011

Shoppppiiiing!!

Åhhh, härlig shopping med fina Lena igår! Kungsmässan fick besök av södra Sveriges högljuddaste och tjötigaste tjejer!

Shoppade inte ihjäl mig direkt, men det blev en top från H&M en Tiger-plånka och ett doftljus som enligt vår Anna Nilsson ska göra mitt hem till ett hem för gudar:-) Se fynden nedan!

Fikan var som vanligt bäst o roligast. Idag lekte vi överklass-bloggesrskor o fotade snyggaste shoppingkassen mm. Barnsligt men fruktansvärt roligt...tyckte vi! Tack Lena, behövde detta!! Puss




2 kommentarer:

  1. Då försöker jag för tredje gången med ett
    litet inlägg! Tack för igår det var kul, den där kaninpälsen jag köpte var dock för jävla varm. Känns som om jag är i en bastu. Ja ja vill man va fin så får man ta mig fan lida pin! Man får svära när man e vuxen, för
    då får man göra som man vill.
    På torsdag shoppar vi loss igen! Pengar är till
    för att spenderas!

    SvaraRadera
  2. Blir så glad när jag ser den här fantastiskt fina sidan.Den ska läsas OFTA. Vad duktig du är.
    Hoppas att det ljuset kom till andvändning? Puss o kram.

    SvaraRadera