Sidor

måndag 2 januari 2012

GOTT NYTT ÅR MINA VÄNNER



Jodåsåattte...Nu jäklar!! Jag ger aldrig nyårslöften, men detta är ett löfte till mig själv, nu ska de där 6 kilona bort! Som morot har jag en rekonstruktionsoperation inom några månader då det är meningen att jag ska ligga på min normalvikt...det borde ju funka som morot om något eller hur! Alltså...den 20 februari ska jag väga minst 6 kilo mindre och det ska göras via LCHF m GI-inslag! Som inspiration ska jag använda Katrin Z bok (se ovan) plus hennes nya www.lchfklubben.se. Dessutom har jag hittat massor av bloggar som ska trigga mig till resultat. Som grädde på moset blir det två "vita" månader. och massor av motion såklart!! Det kommer att ge resultat, jag lovar!! När jag vägt in min 20 feb, har jag ytterligare nån månad eller två att  tappa några kilo i väntan på operation. 
Denna bilden ska vara min målbild, här vägde jag 3 kilo mindre än mitt nya mål!


Nedan är en bild från Elins dop...då vägde jag ca 5 kg mer än idag, så lite av jobbet är ju gjort! Försöker komma ihåg att alla graviditetskilona är borta...men jag hade minst 5 kilo övervikt när jag blev gravid, så det finns lite kvar att göra:-) Jag är SUPERMOTIVERAD!!
Med mig på viktresan är min bästis Linda (haha, nu står det i min blogg, så nu måste du köra kompis:-)), hon ska gå ner 8 kilo! Vi har blivit riktiga mat o vin junkies, nu är det SLUT PÅ DET!! Nu byter vi fokus mot mer motion och hälsa!


Bloggen kommer därför att byta lite fokus ett tag, min viktresa får lite mer fokus helt enkelt. anledningen till det är att jag hoppas på lite pepping och glada tillrop och tips ifrån ER!!! JAG BEHÖVER ER HJÄLP helt enkelt!!!! Kommentera alltså MER än gärna:-)


Såååå! Hejja mig, nu kör jag!!

To be continued...

3 kommentarer:

  1. För att göra kommentarer: klicka på 0 kommentarer eller i rutan. Välj Namn/webbadress, i rullistan "kommentera som" under rutan, skriv in ditt namn och din mailadress (om du inte har en blogg). Skriv sedan din kommentar...GLÖM INTE trycka FÖRHANDSGRANSKA!!, efter det: publicera, sen visas din kommentar. Good Luck, ser fram emot massor av kommentarer:-)

    SvaraRadera
  2. Go girl! Du fixar det! Jag tror på dig! Kram Svalan

    SvaraRadera
  3. Kom igen!! Det fixar ju du och Linda :) lycka till
    Själv tar jag greppet m viktväcktarna så jag kan hoppa den vita månaden ;)) kram
    Linda (Knivsta)

    SvaraRadera