Sidor

lördag 24 december 2011

Ska det vara så svårt att få lite JULSTÄMNING!!

Jaha gott folk...det är ju inte helt lätt att befästa en julstämningsfeeeeeling när det är plusgrader, soligt och heeelt snöfritt!
Detta är å andra sidan julen då ingen som helst JULSTRESS har infunnit sig...vilket varit suuuuperskönt! Alla klappar är köpta i lugn och ro, och allt annat jultjafs har varit klart i relativt god tid. GÖTT!
Men det där med stämningen tycker jag är lite jobbigt eftersom det känns som att det hela tiden fattas något...eller??
Jaja, hur som helst idag är det julaftons kväll och vi har hunnit med julfrukost med finaste Johanna, Emelie och Annika och sen bar det av till Åsa och Jonas  underbara systers familj och mamma för jullunch med tomte...och nu har vi avslutat med julmiddag och minijulklappsutdelninng hos mina goa föräldrar i Kållered...JESUS..vi har ätit hela dagen...magen står RÄTT UT!!!

Här kommer lite bilder från dagen:-)












Måste också dela med mig av en test på två virituellt vykort vi skapade i förrgår...hahaha, vi ser för roliga ut. Alla garvar  utom lilla goa Lena som tyckte vykortet var helt hemskt och onaturligt..hahahha!



Imorgon blir det ytterligare julfirande då min bror och Emma kommer hem från hennes föräldrar...då firar vi lilla julafton med kalkonmiddag..GÖTT!

Over & Out för idag folks!!:-)

Julkramar från mig



1 kommentar:

  1. Livrädd blev jag ju, clowner, dvärgar o dina virtuella vykort!

    SvaraRadera