Sidor

tisdag 10 januari 2012

SKÄRPNING!!

Jahaja, jag hade ju lovat  kontinuerlig uppdatering på nya viktresan...men jag har baske mig inte hunnit! Så nu kommer den:
Det började lite sisådär...min nya "guru" Katrin Zytomierska's nya sajt www.lchfklubben.se kraschade helt vid lanseringen, så inspirationen därifrån uteblev totalt...men jag tycker lite synd om dem faktiskt. Sen beställde jag hennes nya bok...den har inte heller kommit. Halvbra start, men det funkar ju ändå..man hittar en massa info på nätet och jag har ju andra böcker hemma. 
Allt flyter på alltså, maten är kanongod, men jag får inte riktigt ihop alla målen på en dag, måste bli duktigare med mellanmålen!
Fick tips om vitaminer av Linda, så idag började jag knapra dem...spännande och se om man blir piggare, får snyggare hår, naglar mm mm:-)


Hursomhelst så har jag GODA NYHETER..jag har redan tappat 2 kilo!!! Linda har tappat samma, vilket innebär att vi är en bra bit på väg mot våra mål!  FAN vad vi är BRA!!! För min del så har motionen varit lite så där men jag har gått lite powerwalks och igår var jag och tränade spinning/core! (har för övrigt sån sinnessjuk träningsvärk därifrån...:-()! Imorgon blir det en barnvagnspowerwalk med min jobbkompis Anette och hennes lilla tjej. Sen hoppas jag kunna klämma in ett gympass på kvällen!

I helgen var vi hos svärmor Maj-Britt i Ramfall utanför Tranås! Hon fyllde 83 år...men är världens piggaste 83åring, supercool, med åsikter om allt, på ett bra sätt alltså, superrolig!! Vi och Jonas syster Lotta med familj var uppe, och vi lagade god mat och myste hela helgen. Lotta drillade mig i att få fina naglar, så nu har jag ytterligare ett mission!! SNYGGNAGLAR!


I veckan som kommer så blir det fler mammafikor (avverkade fika med mammagruppen hemma hos Petera idag), Anette imorgon och föräldragruppen på torsdag, ska bli kul! Helgen hoppas jag ska bli luuuuugn:-)

Då så, nu kör vi på igen (Linda, du också!!:-)! Kalorier ska brännas, fett ska tappas och god mat ska ätas!



GO GO GO GO...nu jäklar!!!!!

Kramar från Stigberget

2 kommentarer:

  1. Hej goding. Milla har simskola på fre fm . kanske en träff på em?
    jag kör på med träning och nyttig mat så här ska det hända grejer med. vi får peppa varandra och tänka på en riktigt snygg bikini till sommaren, samt klänning haha kram Anna

    SvaraRadera
  2. Åh, vad du är duktig. Kämpa på! Kram Svalan

    SvaraRadera