Sidor

torsdag 23 februari 2012

Nu så.. Bloggdags

Back to life:)

Nu har vi varit friska sen i söndags... Praise the lord;)!! Härligt! Denna vecka har vi haft fullt upp med motion, fikor, matlagning, shopping mm mm! Men jag har ju inte bloggat på länge så nu kommer en lite avrapportering från ett tag tillbaka!

Sen sist:
Jooo, alla hjärtans dag! Jag klämde in en annons på gp.se! Den blev riktigt bra:) haha! När J kom hem fick jag världens finaste blombukett ( älskar liljor)!! Älskade Jonas!! Ibland ryker vi ihop så det blixtrar, men alltsom oftast är det jäkligt lätt att leva med dig! Puss







I lördags var jag hos frisören! Det blev kanon:) han tog ett tag på Elin också! Jag sa åt honom att klippa som sist, dvs klippt snedlugg.... Hon ville inte sitta still,.. Här är resultatet, får jag presentera... JIM CARREY ( i filmen DUM DUMMARE) eller jag menar Elin! Hahaha:) ( obs det ser betydligt bättre ut när man fixar till lite:))


Samma tjej i återvinningspåsen


Samma tjej igen på Frälsis öppna förskola! "Nobody puts baby in a corner!!!!" här sitter vi inte i ring minsann, ska sitta i mitten!! Syns man inte, finns man inte:) hahaha!



Semla hetvägg vs vanlig jävla semla?? Vanlig semla TACK... Blött bröd, BLÄÄÄÄ


DJ ELIN... Swedish house mafia släng er i väggen!



Idag träffade jag Sofia som jag gick på IHM med... På Allum! Så kul att se henne, har inte setts på 6-7 år! Hon bor i London o har två uuursöta barn ( och man;))! Å vet ni vad... Hon läser min blogg...coolt, haha, konstig känsla!! Hon vet allt om mig, och jag väldigt lite om henne! Roligt iallafall:)

Nu laddar jag för bloggmingel i helgen! Det ska bli superskoj!!

Även Elins kalas ska gå av stapeln i helgen.., äntligen! Den stackarn har fått vänta länge pga av den satans magsjukan:(!

Söta Sara kommer i helgen också! Ska bli mysigt, hon har lov nu! Hon är så himla duktigt med skolan i Örebro! Hon bor på elevhem o sköter sig helt själv på veckorna!! Superduktig tjej!!!

Jo en sak till! Hittade en knöl i bröstet i måndags.... Jag höll på att döööööö, fattar ni??!! Snacka om Deja vu.... Sprang till läkaren direkt, men det var ingen fara, bara en inflmmerad körtel! Ska på mammografi ändå för säkerhets skull... Blääää! Så nu andas jag igen....

Sen har jag ju varit hos plastikkirurgen på sahlgrenska för rekonstruktion av mitt opererade bröst.... Spännande, fortsättning följer! En omfattande operation, men förhoppningsvis blir det finare:) jippie!!

Det blev längsta bloggen ever... Hoppas ni höll ut:)

Puss o kram o godnatt från Stigberget

En sak till; jag bara älskar min goa bästis Linda, du är för jävla rolig när du är arg, hahahaha!! Puss







Location:Stigbergsliden,Göteborg,Sverige

2 kommentarer:

  1. hahaha Tur jag har dig som kan lyssna och orka höra på mig :-) i morse kändes allt mycket bättre Puss och Kram

    Linda

    SvaraRadera
  2. Skönt du hann bli frisk så du kunde komma på minglet och förgylla vår tillvaro :)

    SvaraRadera