Sidor

måndag 13 februari 2012

För ett år sedan...

... låg jag och åt en macka och drack tillsammans med Jonas för att fira att jag precis pluppat ut en liten tjej på 4,4 kilo:). Man var lite omtumlad, och lite chockad... Var det inte värre? För mig var förlossningen en " piece of cake" medans det som kom efter, amning o mammaskap o förhållandevård var BETYDLIGT tuffare! Det hjälpte ju inte att man bodde i ett jäkla bygginferno där det bilades betong o byggdes mellan 06-19 VARJE dag... Usch! Minns det som ett helvete, och det känns lite jobbigt att minnas den tiden så! Men efter några veckor släppte den förlamande känslan om att vara värdelös mamma o allt blev bara bättre o bättre o bättre o fantastiskt härligt! (Vilket underverk vi har presterat älskling!!!!)












Tänk att den lilla tjejen ser ut så här nu....1 år senare! Magiskt!!
Jag älskar henne så det gör ont!
Vår lilla bustjej












Idag har vi äntligen varit utanför dörrarna o varit på mammafika hos Matilda o lilla Iris! Petra o Charlie och Ida o Kalle var där också! Supergod fika o barnmys! Trevligt:)!! We like!




Ja just det ja!! Vi fick ju som sagt ställa in kalastet, men när jag var hemma o magsjuk så skickade jag iväg Jonas, Sara o Elin att fika på stan ist. Det blev fika med kussarna o Elin fick ju superfina presenter av sina kussar m resp!
Giraffen här var från Emelie, Adam o Johanna. Det blev en favvo direkt! TAAAACK.. Eller som Elin säger "tah tah"!




Denna underbara Molobodyn hade fina Matilda o Michael köpt! Sååå fin!! "Tah tah":)!!




Jamen det var nog allt från Stigberget för idag!
Kram från oss

Location:Stigbergsliden,Göteborg,Sverige

1 kommentar:

  1. Grattis till ettåringen! Hon borde vara med i Baby Pis Pi-dagstävling, vettja!
    https://www.facebook.com/events/200055553432979/

    SvaraRadera