Sidor

onsdag 4 april 2012

Vilken jäkla fest!!!

Då har man äntligen haft den där 40-årsfesten! Tänka att man när man var 20 på allvar trodde att man var jäkligt nära döden vid 35...haha! Det var inte direkt några döingar som dansade loss på min fest kan jag lova:-)
Trots ny kamera så blev det ju inga höjdarkort direkt, men här kommer ett litet axplock! Jag kör inga fulkort för det hade jag själv inte uppskattat (men det fanns en del, haha). Har inte fått med alla, men jag letar fler kort! Maila mig gärna om du har några till: veronica@tmtekik.se
Maten blev kanongod och vin och öl funkade helt okej, men fest blev det..ordentligt!! Lena gödde mig med massa goda drinkar, man tackarrrrr! Vi höll på till 03.30, så jag tror ingen hade tråkigt!!:-) haha.
Jag vill återigen passa på att tacka så OTROOOLIGT mycket för alla fina presenter!! Här ska resas, spa'as, vårdas, bubbel o rosé-drickas! Fin klocka och halsband fick jag också! Så sjukt mycket fint! Vilka fina vänner jag har:-) I'm blessed:-)

TACK ALLA FINA!!
LUV YA!!

Första gästerna

Finaste Alessandra fick hjälpa till med bubbelhällandet när jag inte hann:-)
 Då börjar det plocka på...
 Kan ju inte hålla tyst..
 SnyggKusin vitamin!! LINDA
 Jooooohanna!!!
 The return of...The VALROSS...remember
 Bästa överraskningen...
 Min fiiiina tjejliga...minst 20 år som bästisar!! I LOVE YOU GIRLS
 Lena hade fixat så fiiint! Jättefiont plakat med vers på rim...roligt som fasen!!! TAAAACK!Puss
 Oscar o Johanna...vad gör ni i bastun??

 Håll i dig Per
 Petra Enöga Andersson
 My wingwoman MALIN...för övrigt också fyrtiotaggare! Puss
 Jooooooonnnnaaas!! I love you
 Carro o Malin
 MIlle, Annette 
 Lilleboooooo  o KusinVitamin
 Bästa Anna & Johan o Robban
 My Girls - LENA O LINDA
 Dancing queen & king
 My girl - ANNA
 Min fantastiska kusse - Christina
 Tomaaaaaas!! Min egen barsnygging
 Johan(na??) o moi
 Manlig kärlek..
 Dansen är igång...ser jäkligt tomt ut, men det dansades heeela tiden...vi var ändå 40 pers
 My girl - LINDA
 Såpass...
 Sedärja...
Tomaaaaaas! Han fick spela sin rock till slut..då JÄVLAR
 Anna Panna Smitterberg--Vilka blommor
Carros handgjorda halssmycke - Såååå fint! Hon tar beställningar, beställ vettja!!!
Samlade ihop alla fina kort, presentkort, klocka! FAntastiskt!! TAACK IGEN!!
Elin provade min fördelsedagskrona..fin va:-)
MIn fina tjej var hos mormor på festnatten! Duktig tjej!!

Det var allt för idag! Jag återkommer med fler kort! Denna veckan har vi njutit av vårsolen! Gäller att njuta av naturen nu, sista månaden innan jobbstart!

Kram på er alla 
Over&Out från Stigberget


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar